ES.

ES.

středa 26. října 2016

General life update: Všechno v pohodě


Nejspíš jsem si na sebe ušila bič.

Měla jsem totiž ten geniální nápad, že budu studovat dvě školy. Dva magisterské obory. Genderová studia na Fakultě humanitních studií a mediální studia na Fakultě sociálních věd.

Asi jsem měla pocit, že se budu nudit.

Nenudím se.

Je toho dost. Samé přečti tohle a nastuduju támhleto. Udělej konspekt, napiš reflexi.

Ale jsem spokojená. Už dlouho jsem takhle spokojená nebyla, už dlouho jsem neměla pocit, že všechno klape. Nebo možná ne úplně všechno. Ale většina věcí rozhodně.

Fotím teď trochu víc než jindy. Ale dodací lhůty mám pořád stejně dlouhý.

Jedinou vadou na kráse je teď moje rýmička. Doufám, že se z toho nevyklube něco horšího, v pátek mám jet do Vídně a vážně by mě štvalo, kdybych koncert Amandy Palmer prošvihla jenom kvůli hloupé nemoci.

Původní plán byl zůstat doma jeden den a pak zase naskočit. Zatím ještě nevím, jak moc to bude fungovat, tak uvidíme za pár hodin.

0 comments:

Okomentovat