ES.

ES.

pondělí 9. května 2016

Mikro #7: Spolubydlení



Bydlení s dvěma lidmi, kteří nejsou vaši rodiče, není žádná sranda. Vlastně to někdy může být docela otrava.

Nikdo za vás nemyje nádobí, neuklízí, nepere a vůbec nikdo se neobtěžuje umýt koupelnu a záchod. Koš „se“ někdy vynese, ale většinou ne. Zrovna včera jsem si všimla, tak mě hrozně otravuje, když spolubydlící nezaváže pytlík s chlebem a nechá ho ztvrdnout. Nazdar D.!

Soustředit se na práci, když vedle vás někdo sedí, je pro mě peklo. Teď už je to lepší, je teplo, mám balkon, a když potřebuju pracovat, prostě se zavřu venku. Ale pořád to neřeší nemožnost pouštění otřesných popových songů se stoprocentní hlasitostí, neustále mám na uších sluchátka a už mi z toho trochu hrabe.

2 komentáře:

  1. Potřebuješ takové spolubydlící, co trpí obsedantně kompulzivní poruchou, že musí všechno uklízet. Akorát ti to občas budou házet na hlavu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je další extrém, ten bych asi taky nepřežila (nebo by to možná nepřežili oni).

      Vymazat