ES.

ES.

úterý 26. února 2013

Zero Dark Thirty (2012)


Když mi řeknete "Třicet minut po půlnoci", tak vám toho moc neřeknu. Zero Dark Thirty je ovšem něco naprosto neuvěřitelného. Zdá se, že tohle je prostě rok dlouhých filmů, které mě baví. A to říkám já, člověk, který nesnáší válečné filmy (což je možná jen vlivem špatného kousku ze Zachraňte vojína Ryana, který jsem kdysi dávno viděla). Každopádně film o "honu na Bin Ládina" můžu vřele doporučit a jestli mi ještě někdo řekně, že to nemá šťávu, tak do něj kopnu. Protože tohle šťávu má. Dvě a půl hodiny v kuse vydržíte zírat na plátno a i když víte, jak to vlastně dopadne, ani na chvilku vás nenapadne se nudit. Takže na Zero Dark Thirty jděte, když už ne kvůli tématu, tak třeba kvůli výborné Jessice Chastain nebo někomu dalšímu z povedeného hereckého obsazení (pro fanoušky Doctora Who bude možná milým překvapením John Barrowman se svým desetivteřinovým štěkem). A já teď půjdu a stáhnu si ostatní filmy Kathryn Bigelow.

0 comments:

Okomentovat