ES.

ES.

úterý 7. května 2013

Broken City (2013)


Proč já si nikdy nedám říct a nevykašlu se na dívání na trailery? Teda, neřekla bych, že jsem tentokrát po traileru očekávala něco víc, ale většinou, když nic dopředu nevidím, film se mi alespoň trochu líbí. A co "Zlomené město"? Už po první deseti minutách jsem si říkala WTF?! A to ta nuda teprve začínala! Mám Marka Wahlberga celkem ráda (i když nepopírám, že se většinu času tváří jako idiot). Ke Croweovi jsem chovala vždycky alespoň nějaký respekt. Ale po tomhle? Tak to pardón, ale nudnější krimi-wtf-thriller jsem snad ještě neviděla. Příjemným zpestřením byla Zeta-Jones, která ale podle všeho teď vezme štěk absolutně ve všem. No a jediné sympatie, které jsem k někomu na plátně chovala, putovaly k Aloně Tal, kterou mám díky všem těm seriálovým rolím ráda. Každopádně, celkově je ten film naprostá ztráta času. Kdybych si místo toho pustila dva díly Midsomer Murders, asi udělám líp.

0 comments:

Okomentovat