ES.

ES.

čtvrtek 26. listopadu 2015

In Berlin


Vždycky tvrdím, že hrozně ráda cestuju, ale nikdy nikam nedojedu. Jsou to vždycky jenom velké plány, cesty prstem po mapě. Ztroskotat můžou z různých důvodů, hlavními faktory ale většinou bývají čas a peníze. Většinou jedno nebo druhé nemám já nebo někdo, kdo slíbil, že pojede se mnou. A tak jsem se na to vykašlala. Čas jsem si udělala v momentě, kdy se mi na účtě objevily peníze, a jela jsem sama. Do Berlína. Do města, které je doslova za humny a do kterého to trvá vlakem jenom čtyři a půl hodiny. Chystala jsem se tam jet pět let, a tak jsem si tam v létě na pár dní zajela. A proto jsou tady ty fotky doslova rekordní rychlostí. Původně jsem k nim chtěla něco napsat, třeba to, kolik jsem si koupila knížek a kolik jsem jich tam přečetla, ale už je to tak dlouho, že to vlastně ani není důležité. Takže to budou zase jenom fotky...

 

 



































0 comments:

Okomentovat