ES.

ES.

neděle 13. března 2016

My week in objects.


1, Pastelky


Ztracené a znovu objevené, tenhle týden jsem je po dlouhé době vytáhla a ty barvičky mi z nějakého důvodu udělaly neuvěřitelnou radost.

2, Nová sluchátka


Prohrála jsem hru se svýma prastarýma peckama za stopade (měla jsem je skoro rok!) a proto jsem si koupila opět to nejlevnější, co jsem mohla. A když se ty sluchátka jmenujou WUF, nebylo co řešit.

3, Kniha Nonstopy


Ve středu jsem byla na dalším EKG, tentokrát o Lásce a nonstopech. A abych doplnila arzenál četby, koupila jsem si Nonstopy Jiřího Zrůdičky a přečetla jsem je cestou domů. Doporučuji!

4, Ikea svíčky


Pokaždé, když uklízím, najdu svoji zásobu Ikea svíček. Tentokrát padla volba na pomerančovou. Voní krásně.

5, Nový Prostor


Nekupuju si ho často, ale pokaždé je to skvělé čtení.

0 comments:

Okomentovat