ES.

ES.

čtvrtek 6. září 2012

well, well...


Nějak nejsem schopná... Něco dělat. Za tři měsíce prázdnin jsem neudělala skoro nic produktivního. Skoro nic jsem nepřečetla, viděla jsem málo filmů, nedohnala jsem svoje seriálové resty...
A teď už jsem (ne)šťastně zapsaná na školu (Fakulta humanitních studií UK nebo-li fakulta hledající smysl) a na konci září (ještě si nejsem jistá kdy) se stěhuju do Prahy. Musím si zařídit internet a odstěhovat neuvěřitelný množství věcí, ještě pořád nevím, co všechno. Bydlet budeme s D společně, v bytě u strýčka. V Malešicích, kdybyste někdo bydleli v okolí, dejte vědět. Budu potřebovat info o tom co a kde a jak.
Teď ale řeším věc nejdůležitější, internetové připojení. Je to skoro věda, najít něco ucházejícího, levného a zařídit to v momentě, kdy ještě nevím, jak budu v Praze k dispozici. No, vyřešit se to nějak musí, příští týden snad budu vědět o něco víc...
Zítra jedu do Vídně. S rodiči. Tatínek veze desky na burzu, já se s maminkou budu kochat krásami vídeňskými. A když budu hodná, možná se svezeme na ruském kole! Musím říct, že se přestávám těšit. Je mi totiž jasné, jak hrozně budu unavená po dvou dnech chození po městě. Jako by mi nestačila pondělní Praha. A navíc, v srpnu jsem byla v Německu. Hned dvakrát! Jednou v Norimberku, na výstavě Albrechta Dürera. Podruhé v Drážďanech, jen tak, pokochat se městem. A nakupovat. Takže jsem teď nějaká... přehlcená. Ale to se zlepší, přísahám. Teď celý podzim nikam jezdit nebudu, budu tvrdnout v Praze a předstírat, že mi to vyhovuje. Že je to pro mě lepší, když můžu chodit na koncerty kdy se mi zachce. Ale faktem je, že nebudu mít žádné peníze navíc, že budu ráda, když budu moct jet na víkend domů a že... no, obě s D očekáváme ponorku. Tak uvidíme, jestli se do půl roku nezblázním, tak asi přežiju všechno.
Teď jsem psala jenom proto, aby to vypadalo... Že nejsem mrtvá a tak. Příště třeba ukážu i nějaké fotky. Ale moc s tím nepočítám, čekací doba na ně je teď půl roku a víc. To jsem zvědavá, co mi řekne Ota až nebudu schopná udělat něco s fotkama z Tylovek. Což mi připomíná, už 21.! Sunshine, Charlie Straight, UDG... To zase bude :D

0 comments:

Okomentovat