ES.

ES.

neděle 10. června 2012

Once Upon a Time...


Teď bych asi měla začít psát něco neuvěřitelně sentimentálního... Hodilo by se to, zvlášť po tom, co jsme včera měli pomaturitní večírek. Oficiální rozloučení se třídou, ve který jsem trávila posledních šest let svýho života, na mně ale zatím nezanechalo žádné následky. Takže sentimenátlní posty přijdou... až časem.

Teď... ve čtvrtek jsem si byla zaškrtat a-b-c-d-e na přijímačky na žurnalistiku, musím říct, že to bylo k popukání. Ale stejně, kdybych se, nedejbože, dostala do druhýho kola, asi bych je tam přišla pobavit. Dobrý den, nečtu noviny, nezajímám se o politickou situaci, poslouchám hodně pseudokvalitní muziky, hodně čtu a stahuju filmy. A BAVÍ MĚ PSANÍ. Společně s žádným seznamem doboručené četby a vlastně dohromady ničím, rozhodně bych uspěla.

Co mě ale trápí trochu víc jsou středeční přijímačky na arts management. Jediná škola, na kterou se opravdu chci dostat, a... Who the fuck knows how's that gonna end...

A proto jsem se teď začala sledovat Once Upon a Time. Musim říct, jako oddychovka je to skvělý. Myslím, že než odjedu do Prahy, budu to mít za sebou. Jen kdybych se místo pohádek věnovala knížkám, který musim do úterka vrátit do knihovny... Ach jo.

"One day they found themselves trapped in a place where all their hapy endings were stolen. Our world."



0 comments:

Okomentovat