ES.

ES.

pondělí 12. listopadu 2012

Looper (2012)


Včera jsem využila toho, že v CinemaCity byly lístky jen za 50,- a šla jsem s D na Loopera. A... absolutně netuším, co si o tom mám myslet. První recenze, kterou jsem četla, prohlašovala, že to je velké zklamání. Ale já vlastně zklamaná nebyla. Byly tam skvělé momenty. Třeba život "starého" Joea. Nebo to děcko, Cid, a jeho záchvaty. Celkově se dá ocenit nápad i zápletka a dohromady to byl dobrej film, jen... Něco je tam prostě špatně. Nedokážu přesně říct co, takže bych to možná měla svést na ten. Myslím tím tu prostetiku, kterou napasovali Josephu Gordon-Levittovi na nos, aby vypadal jak Bruce Willis. A když k tomu připojim ty výrazy, které se nejspíš učil dost dlouhou domu, prostě mi to úplně nesedělo...
A taky... někde jsem četla nějakou hloupou anotaci, která mi naprosto zkazila nazírání na tenhle film a pořád se nemůžu přenést přes to, že tam nebyla víc Piper Perabo a že tam zase Emily Blunt házela tragické výrazy.
Pořád jsem se ještě nerozhodla, jestli to je film, na který bych se podívala znovu...

0 comments:

Okomentovat