ES.

ES.

sobota 27. února 2016

My week in objects.


Začala mi škola, a proto hledám nové a nové způsoby prokrastinace. Jedním z mých oblíbených se v poslední době stalo reorganizování mého života. Pro inspiraci si poslední době je blog Reading My Tea Leaves. Tam jsem také našla inspiraci pro další zbytečný a pravděpodobně občasně pravidelný důvod k focení…

1, Jízdenky


Tenhle týden jsem si cestu mezi Prahou a Hradcem odbyla dvakrát tam a zpátky, takže mi přibyly jízdenky do už nacpané peněženky. Na jednu stranu mě to cestování baví a mám pocit, že alespoň něco dělám, na stranu druhou, už mě to trochu unavuje.

2, Analog


Tahám teď sebou všude tenhle malý plastový foťák a jsem zvědavá, co z toho vyleze. Pamatuju si, že tohle byl můj první foťák, když mi bylo asi pět. Teď fotím na barvu, ještě mám v záloze jeden černobílý film. A potom pravděpodobně změním stroj, pořád mám v záloze Zorki, na které jsem ještě nefotila.

3, Červené sako


Není to nový kousek, ale tenhle úlovek z výprodejů mě tento týden doprovázel častěji, než obvykle. Výborně se hodí téměř ke všemu, co mám na věšáku.

4, Náušnice


Po dlouhé době jsem zabloudila do Máje a našla tam tuhle parádu za 22 korun a 30 haléřů. No nekupte to!

5, Lasting Finish by Kate 01


Konečně jsem se rozhodla začít používat červenou rtěnku a tenhle odstín i konzistence mi zatím vyhovují nejvíc. Tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží.

2 komentáře:

  1. Tento typ článkov je lovely. Veľmi rada si ich čítam :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče prokrastinace, asi je to má oblíbená činnost. Heh, už to není ani nemoc, ale denní chléb. Staré věci a techniky mě fascinují, ale ráda zkouším i ty nové technologie. ^^

    OdpovědětVymazat