ES.

ES.

neděle 30. října 2016

General life update: Je mi zima


Je pět ráno a po sídlišti se honí meluzína.

Vstávala jsem o půl čtvrté. Kdykoli jsem se převalila z boku na bok, bolelo mě koleno. Teď je koleno i já namazané Francovkou, ale pochybuji, že to nějak pomůže.

Na světě nejsou jen pomeranče, ale když jím pecky, znamená to, že jím malé pomeranče, které by se mohly vylíhnout? Když jsem byla malá, myslela jsem si, že snězení jader z jablka znamená, že mi v břiše vyroste strom. Jablkoň.

Pohybuji se někde na ose mezi „už je mi docela dobře“ a „chci umřít.“ Momentální rozpoložení je nejspíš „nechte mě bejt!“

Tenhle víkend jsem se rozhodla odstřihnout od civilizace, ignorovat emaily a číst si. Momentálně jsem v polovině How To Be Both od Ali Smith a první příběh, ten ze současnosti, byl úžasný. Nevím, jestli se do toho druhého budu pouštět okamžitě, ale rozhodně to bude brzy.

Do things just go away? her mother says. Do things that happened just not exist, or stop existing, just because we can’t see them happening in front of us?

0 comments:

Okomentovat