ES.

ES.

pondělí 4. června 2012

The Avengers (2012)


Od doby, co se Joss Whedon podepsal pod filmem o partičce namachrovanejch superhrdinů, se nemůžu dočkat. Dalo mi hodně práce si nevytvořit škrtací kalendář a neodškrtávat si jednotlivé dny (zvlášť poslední měsíce...). No, a minulý čtvrtek to bylo konečně tady. Film, na který jsem čekala skoro dva roky. Když se na něco těšíte, dost často to špatně dopadá. Ale tentokrát ne. Protože Joss nikdy nezklame!
Po tom, co Avengers viděli první jedinci z Čech se ozývaly nadšené komentáře a hlavně tu byla jedna věta, která mi nedala spát - "You gotta love Hulk!" Pro někoho, kdo neviděl ani jeden z původních Hulk filmů a opravdu o Hulkovi jako postavě neměl vysoké mínění, to bylo překvapení. A ne zrovna malé. Ale zlí (v tomto případě dobří) jazykové měli pravdu. You gotta love him!
The Avengers je film, který má všechno, co by v dobrém filmu nemělo chybět. Akce v každé scéně, hlášky (and that's the reason why we love Iron Man), sexy chlápky v upnutých oblečcích (Chris Evans <3), medieval shit (Thor), velkýho zkouna (Loki!), krásnou ženskou se silným charakterem (kdybych byla lesba, Scarlett by rozhodně byla moje první volba a co se tče charakteru... zeptejte se Josse), love story (Black Widow/Hawkeye - I do ship very much) a, co je hlavní, ROBIN :D (protože Batman byl posledně bez Robina). No, a jak Tony Stark pohotově odpověděl na Lokiho hrozbu armády - they have a Hulk. A byly scény, ve kterých jsem Hulka vážně bezmezně milovala.
Takže, když to vezmeme kolem a kolem, má pocit, že jsem minimálně od doby Temnýho rytíře neviděla lepší film, než jsou Avengers. A to by jeden řekl, že to bude jenom komixová blbárna... But that's not gonna happen with Joss.

1 komentář:

  1. Další výborná komixovka, souhlasím :) Nejvíc se ale musím stydět, že jsem na to, že je to od Joshe přišla až v závěrečných titulcích (fuj!), ale nakonec jsem na tom byla třikrát :D Dvakrát s titulkama a jednou s dabingem na 3D, protože jsem se chtěla dostat blíž Lokiho hezké tvářičce, ale vůbec se mi to nelíbilo, tak jsem šla ještě jednou s titulkama :) No a ovšem, teď se můžeme těšit na The Dark Knight Rises!

    OdpovědětVymazat