ES.

ES.

pondělí 30. května 2016

Mikro #28: Přijímačky



Vypadá to, že vařit z vody je jediná použitelná schopnost, kterou jsem se za dobu svých studií. Vypadá to, že jsem schopná dát do kupy rozsáhlé teorie založené pouze na několika málo kusých informacích, které jsem si byla schopná zapamatovat.

Takže jak vlastně vypadaly přijímačky na genderová studia? Panika, nevolnost, studené ruce… A potom test napsaný ani ne za polovinu termínu. Vlastně netuším, jak bych nad tím mohla sedět déle. Možná snad nad překladem jednoho odstavce o feminismu. Ale na těch pět slov, které jsem potřebovala, jsem si ten slovník vážně brát nemusela.

Abych to teda dotáhla do konce, v 18:12 mi přišla zpráva ze studijního oddělení, že mi s potěšením oznamují, že jsem úspěšně splnila přijímací zkoušku. Tak jsem to asi uvařila kvalitně. Teď už jenom ta bakalářka…

0 comments:

Okomentovat