ES.

ES.

čtvrtek 25. srpna 2016

Mikro #115: You Got Me Singing



Mám z dnešního rána zvláštní poct, ani nevím proč. Na cestování z Hradce do Prahy pro mě tohle léto není nic zvláštního, rychlíkem jménem Kyšperk jsem určitě už taky jela. Jen jsem dnes unavenější, než obvykle bývám. A mlha povalující se po polích mi moc nepřidává.

Úplně poprvé si teď pouštím celé You Got Me Singing – album folkových coverů, které Amanda Palmer nahrála a nazpívala se svým otcem Jackem. Tím Jackem, kterého se kdysi jako polovina Dresden Dolls snažila zbavit v písni Half Jack. Na tu unavenost je to hrozně skvělá deska. Teď už mě navíc nejspíš čeká v Praze na poště ve fyzické, vinylové podobě a já se hrozně těším, až si ji přivezu domů a poslechnu.

Z nádraží jsem běžela na kafe s D, abychom se taky jednou za to léto viděly, a pak hned do Amnesty. Je to jeden z posledních dní, které tam teď trávím. Od příštího týdne se oficiálně učím na státnice. Ale radši bych tu byla fulltime.

0 comments:

Okomentovat