ES.

ES.

pondělí 29. srpna 2016

Mikro #119: Vinnetou



Dneska mě probudil sen, který si nepamatuju, budík, který nezvonil, a déšť, který přestal asi dvě minuty po tom, co jsem se probudila. Celé ráno jsem cítila trochu toho deště ve vzduchu, natáhla jsem si ho do pokoje otevřenými balkonovými dveřmi a doufala, že mi tu chvíli vydrží.

Než jsem se rozkoukala, modré nebe, které chvíli vypadalo na další teplý den, se zatáhlo a začalo z něj zase něco kapat. Ne na dlouho, dnešek byl přeháňkový. Až na jeden menší odpolední lijáček. Připravené plány jsem zaháněla sledováním Vinnetoua.

Nejdřív jsem viděla Poklad na Stříbrném jezeře, ten šel totiž do kin jako první, v roce 1962. Potom jsem se dívala na film Vinnetou z roku 1963, který byl teoreticky prequelem. Následoval Vinnetou – Rudý gentleman z roku 1964, to je ten, kde se objevila Ribanna. A zakončila jsem to Vinnetouem a míšenkou Apanachi z roku 1966. Čistě proto, že se odmítám dívat na Poslední výstřel, dokud to nebude nezbytně nutné. Stejně moc nechápu sled těch filmů, takže to je vlastně jedno. Mayovky jsem nečetla a tak mě nic netrápí.

0 comments:

Okomentovat