ES.

ES.

pondělí 1. srpna 2016

Mikro #91: Zodpovědná



CAPTCHA v komentářích, která po mě chce zaškrtnout, že nejsem robot, mi vždycky připomene písničku od Mariny and the Diamonds, I’m Not A Robot.

Pomalu ale jistě si zase zvykám na psaní delších článků, protože ta kouzla budu nejspíš brzo potřebovat. Nejde mi to zase tak jednoduše, jak bych si představovala, ale někam se to hýbe. Zároveň se snažím být zodpovědnější, než jsem byla, když jsem takhle psala posledně. Možná se na tom podepsala „skutečná práce,“ vytváření hodnot, jak by řekl můj milovaný otec. Nebo to je mírou zodpovědnosti, kterou teď mám v rámci stáže. Každopádně se snažím a třeba z toho něco bude.

Dala bych si sušenku, ale už jsem většinu věcí, které jsem tu měla, sežrala. A ještě si budu něco muset nechat na horší časy. Takže to bude zase čaj bez sušenky.

0 comments:

Okomentovat