ES.

ES.

středa 21. října 2015

Give a man a gun and he can rob a back, give a man a bank and he can rob a world.


Tak moje rýmička se stihla přes víkend přerodit v akutní bronchitidu, první dva dny jsem kvůli bolesti v krku nemohla vůbec spát a pak jsem naopak prospala celý den. Je vážně zajímavé, že poslední dobou bývám nemocná jen minimálně, ale když už stůňu, dopadne to nepěkně.

O tom, že čím míň mám času, tím víc prokrastinuji, už jsem se zmiňovala. Nedávno jsem zmiňovala své oblíbené podcasty, kterými vyplňují čas, teď se přesunu k YouTube a pořadům a kanálům, které sleduji. Nutno říct, že YT je mnohem návykovější, než cokoli ostatní. Už jenom proto, že většina videí je krátká a než si všimnete, kolik času uteklo za tu dobu, co jste si pouštěli jedno za druhým, chvíli to trvá. Takže se mi pravidelně stává, že nestíhám někam dojít (což pro mě znamená většinou přijít akorát na čas), jenom proto, že jsem se kvůli doporučením a příbuzným tématům dostala do smyčky videí, která se mi nechce opouštět.

The Young Turks / Pop Trigger
TYT jako pořad fungují na podobném principu jako The Daily Show, komentují zprávy – většinou ze zdrojů jako jsou republikánští Fox News. Pro mě je to jeden z nejlepších zdrojů zpráv ze Spojených států, poslední dobou hodně řeší prezidentské kandidáty, ale k opakujícím se tématům patří například náboženství a kontrola zbraní.
Pop Trigger patří pod TYT network, zaměřuje se mnohem víc na populární kulturu a internet.

SAG Foundation

SAG Foundation je neziskovka fungující společně s hereckými odbory ve Státech. Mě zajímají hlavně proto, že na jejich youtube kanál pravidelně přidávají záznamy rozhovorů s herci a filmaři, které se někdy zaměřují na propagaci nových filmů, často ale i na celou kariéru zajímavých osobností.



Talk Shows
Klipy z různých talk show jsou naprosto zbytečnou výplní času, ale protože jsou vtipné, točím je někdy i několik hodin. Americké late night jsou skvělé, mezi mé nejoblíbenější moderátory patří Jimmy Fallon, Conan O’Brien a, díky tomu že nedávno odešel z Comedy Central, Stephen Colbert. Pokud jde o ty britské, jedním příkladem toho nejlepšího ze všech je Graham Norton.


BookTube
BookTube je část youtube věnovaná lidem, kteří rádi čtou a rádi mluví o tom, co čtou. Větší část z nich se zaobírá pochybnými věcmi definovanými jako young adult, najdou se ale i vlogeři, kteří čtou něco trošku lepšího. Tady je několik mých oblíbenců: Climb the Stacks, Jen Campbell, Library at the End of the World, Books and Quills a Choncey Boddington.

0 comments:

Okomentovat