ES.

ES.

středa 14. října 2015

Za oknem prší, běží Magion -- Oči jsou pusté, kurty z rána -- Lampa je nejkrásnější lampion -- A ty jsi bílá, černá vrána


Prohlížela jsem fotky, které jsem před pár týdny stáhla z foťáku a musím říct, že jsem mezi nimi objevila perly. Vypadá to, že se snad brzy rozhoupu k úpravě fotek z Berlína, do té doby mám tohle...

Důkazní materiál toho, že moji drazí rodičové opravdu přinesli z mysliveckého plesu celou nohu daňka. To maso bylo výborné, ale pach zvěřiny je o dost jiný, než pach jakéhokoli jiného masa, a ještě teď se mi dělá trochu nevolno, když si na to vzpomenu.


 Poslední lednový den jsme s máti vnikly do vojenského objektu i přes zákaz vstupu - jednak proto, že měli otevřená vrata, druhak proto, že jim chyběla půlka plotu. Objevily jsme tam starou sochu Klementa Gottwalda (Lenin prý skončil v soukromé sbírce) a místní kočku.





Le Kocour pózující v umyvadle, protože se mu chtělo.


Dědova nová fenka, kterou měla babička na výchovu (pche). Jmenuju se Zuzka, ale říkáme jí divoška Jája.


Z nějakého důvodu jsem objevila i fotku D. Hádám, že se rozhodně nechtěla fotit, takže pššt.


Našla jsem několiko fotek z výjezdu v rámci předmětu Kulturní politika. Moc nemám náladu se tím probírat, takže tu mám jen jednu, která mě pračtila do očí.


A v neposlední řadě jsem našla fotky z letošního divadelního festivalu. Taky bych s nimi mohla někdy něco udělat. Tady je alespoň jedno stínidlo.


0 comments:

Okomentovat