ES.

ES.

úterý 19. července 2016

Mikro #78: Neil Gaiman




Narazila jsem dnes při snaze dočíst poslední povídkovou sbírku Neila Gaimana, Trigger Warning, na problém. Poslední povídka, zbrusu nová, poprvé vydaná právě v této povídce, je vlastně novela vztahující se k příběhu z American Gods. Ale já American Gods ještě nedočetla!

American Gods je Gaimanův šest set stran dlouhý masterpiece, podle kterého se teď mimochodem točí seriál. Podle mého účtu na Goodreads jsem ho začala číst v říjnu 2012 a momentálně jsem na straně 247, na konci první části. Něco si z toho pamatuji, něco ne, ale na to jsem víceméně zvyklá. A teď přemýšlím, jestli se mám snažit tu knihu dočíst předtím, než si přečtu tu povídku. Nebo předtím, než bude mít premiéru seriál.

Chystala jsem se na to, ale na mém chytrém seznamu čtení na tyto prázdniny American Gods nefigurují. Ale protože tam je milion dalších knih, které jsem ještě nezačala číst, nejspíš se do toho pustím. Pro dobrý pocit. Přece jen mi zbývá už jen 400 stran a Gaiman se čte tak dobře. Jen doufám, že se u toho nezaseknu. Chtěla jsem toho letos přečíst hodně.

0 comments:

Okomentovat