ES.

ES.

čtvrtek 28. července 2016

Mikro #87: K vzteku



Pořád ještě nechápu, proč sleduju americké volby. Většinu času se u toho rozčiluju víc, než se rozčiluju po jakémkoli veřejném vystoupení našeho prezidenta dolních deseti milionů. Kromě toho, že Zeman je zběhlý v politice a zřejmě si víc uvědomuje, co dělá, si je třeba s republikánským prezidentským kandidátem velice podobný, hlavně co se rétoriky týče. A to si Zeman v jednu dobu říkal sociální demokrat. Štvou mě oba stejně a já vím, že bych se tím měla přestat zabývat, ale občas mi to prostě nedá.

In other news, můj počítač se mnou, po roce společného života, pomalu a jistě přestává komunikovat. Vždycky byl trochu zpomalený, ostatně vím, do čeho jsem šla. Ale posledních pár dní se zasekává, aniž bych mu k tomu dala záminku. Nereaguje, ani když ho prosím. Prostě, jak se lidově říká, dělá Zagorku. Nemám ráda lidi, co dělají Zagorku, natož potom počítače.

Taky můj milovaný mobil na tom není úplně ideálně. Před pár týdne se mi stáhla nějaká vadná aktualizace a od té doby mi přestaly fungovat některé programy. Včera už mě to vytočilo tolik, že jsem celé nastavení telefonu resetovala. Samozřejmě, žádné programy mi tam nezůstaly. Ale ty, které jsem si tam stáhla znovu, alespoň fungují. Takže jsem alespoň minimálně spokojená. Bude mi chvíli trvat, než telefon zase přenastavím, ale alespoň už se nad ním nerozčiluji.

0 comments:

Okomentovat