Mikro #80: Telefonní
Dnešek je zřejmě den nezvednutých telefonů.
Ve 13:08 mi volalo neznámé číslo. Když jsem na to před druhou, po probírání organizačních věcí s kolegyní, přišla, volala jsem zpátky. Ve 14:03 mi to spadlo do hlasové schránky. Nemám hlasové schránky ráda, proto jsem hovor ukončila. Ve 14:04 jsem to zkoušela znovu, ale opět se mi ozvala hlasová schránka.
Takže jsem vlastně nezjistila, co po mě dneska kdo chtěl, ačkoli bych se to dozvěděla ráda! Jsem totiž v komunikativní náladě a to je období, kdy jsem schopná dokonce zvedat telefony. A zrovna mám smůlu.
Ve 14:43 jsem se někomu snažila dovolat pracovně. A nic, nebral to. Takže moje dnešní telefonní nadšení mohlo zase klidně odpadnout.
K tomu se přidala ještě občasná nefunkčnosti internetu. Tomu se říká dobrý den.
Volat zpátky? To je teda něco. Moje vidění světa je většinou:
OdpovědětVymazat1. Když mi nějaké číslo volá poprvé, není to moc důležité a není to třeba zvedat.
2. Když mi volá podruhé, znamená to, že si asi nespletl číslo, ale stálo to ještě není urgentní.
3. A potřetí - hmmm, že bych to zvedl?