ES.

ES.

sobota 30. července 2016

Mikro #89: Letní počasí



Tohle léto vážně nevím, jestli mám radši tohle vedro nebo letní deště. Normálně horko nezvládám, zavírám se do koupelny nebo do chalupy, a nevylézám, dokud nezapadne slunce. Tohle léto ale trávím převážně v Praze, a když mám volno, prostě se vyvalím na balkón. Navíc teď mnohem víc fotím a za deště se s foťákem venku necítím úplně nejlíp. Je to složité a vlastně se moje preference někdy mění z minuty na minutu.

Dneska jsem měla původně v plánu jít na blešák na Nákladové nádraží Žižkov, nakonec to ale nedopadlo a místo toho jsme se s Cibim vydali na urputnou výpravu do Ikei. On potřeboval lampičku ke stolu a stínidlo na lustr a já krabice a formičky na nanuky. Na krabice jsem se vykašlala, formičky koupila a přidala k tomu zbrusu nový pekáč/plech a rám na plakát. Samozřejmě, že jsem nakonec koupila rám na ten z mých třech krásných plakátů, který vlastně ani tolik pověsit nechci.

Jsem ale nakonec spokojená. Zabila jsem jenom část dne, ne celý, a vlastně jsem odškrtla jednu věc ze seznamu toho, co přes léto musím udělat. Mohla bych sice takhle o víkendech být produktivnější, ale nemusím to zase přehánět.

0 comments:

Okomentovat