ES.

ES.

středa 20. července 2016

Mikro #79: Bylinky



Všechny moje květiny a bylinky, kromě nesmírně odolného Aloe Vera, přes ty dva týdny, kdy jsem tu skoro nebyla, uschnuly. Proto jsem se rozhodla obšťastnit Lidl svým nákupem a vybrala si bazalku a mátu, dvě zatím nejužitečnější kuchyňské pomocníky.

Okamžitě jsem je využila. Mátu jsem narvala do vody spolu s citronem. Bazalku jsem přikousla k sekané se sýrem, kterou jsem vyrobila ze zbytku mletého masa povalujícího se v mrazáku. Takže mám radost.

Vlastně mám celkově radost, protože mám teď minimálně na pár dní volný byt a můžu se nerušeně roztahovat a skotačit. Navíc si můžu vyvářet, aniž by mi někdo pořád stál za zadkem v kuchyni, což se mi zrovna hodí – mám minimálně dva recepty, které teď chci vyzkoušet.

0 comments:

Okomentovat