ES.

ES.

středa 18. května 2016

Mikro #16: Konzultace




O tom, že usilovně píšu bakalářku, jsem se už zmiňovala. K tomu se váže další stresové téma – konzultace.

Podobně jako návštěva lékaře je konzultace naprosto nezbytnou záležitostí. Znamená to ovšem další kontakt s lidmi. Ráda bych někdy šla na konzultaci s pocitem, že mám co říct a že jsem udělala kus práce, u kterého je o co se opřít.

Konzultace mi ale stejně jako psaní emailu dává pocit, že jsem úplně k ničemu a že se mnou vedoucí práce jen marní čas. Připadám si nepřipravená, v hlavě mám duto a nejsem schopná formulovat svůj názor do souvislých vět. Přitom je to tak jednoduché! Dopadá to sice dobře, odcházím s novou chutí do psaní a snad mám v hlavě i jasněji. Jen bych chtěla necítit se den předem mizerně.

0 comments:

Okomentovat