ES.

ES.

úterý 10. května 2016

Mikro #8: Týden



Nastartovat den s blogem se ukázalo jako slušná motivace proč vstát a dát se do práce.

Když všechno ostatní selže, přečtete si návod. Návod na život a produktivitu a efektivitu vám nikdo nedá, i když se o to každý samostatný internetový guru snaží. Já řešení na svoje depresivní a obsesivní problémy, které přetékají do školních a pracovních povinností hledám pořád.

Tohle ranní vykopnutí se mi za ten týden, co se o ně pokouším, docela líbí. Začít víc pracovat s proudem vědomí. Psát, co mě napadne. Nedělat si hlavu s tím, co o tom myslí ostatní. Osobní je politické a ráno, zčerstva, toho mám na srdci spoustu. Včera jsem viděla Annie Hall a mám pocit, že bych taky potřebovala Deadpoolovskou kameru, abych mohla okolí vysvětlovat, že to co vidí, vlastně znamená úplně něco jiného.

0 comments:

Okomentovat