ES.

ES.

pátek 20. května 2016

Mikro #18: Paměť



Projížděla jsem se dneska ráno autobusem na cestě od alergoložky a vymyslela jsem si téma pro dnešní příspěvek. Protože jsem hrdinka a razím heslo „hlava mapa“, neobtěžovala jsem si ten nápad zapsat.

Nijak mě moje zapomnětlivost nepřekvapuje, žiju se sebou dost dlouhou dobu na to, že pokud nemám schůzku napsanou alespoň na třech různých místech, pravděpodobně na ni nedojdu. Trochu mě ale mrzí, že se nemůžu znovu zamýšlet nad tématem, které bylo bezpochyby naprosto geniální.

Ráda bych našla způsob, kterým budu omlouvat svoji nečinnost v rámci psaní bakalářky zapomnětlivostí místo věty „udělám to zítra“. Kdybych si snad byla schopná zapamatovat, ve které dny mám jiné plány než jít do knihovny, někdy bych do té knihovny třeba došla. Tímhle stylem se mi jeden den nechce, druhý jdu v nějakou šílenou hodinu k doktorovi, takže mám den roztříštěný, a další den mám několik různých činností najednou. Takže třeba příští týden, hm?

0 comments:

Okomentovat