ES.

ES.

středa 25. května 2016

Mikro #23: Komiksy



Konečně mám peníze, abych si obnovila předplatné na Netflix a oni se mi pěkně pomstili. K dispozici druhá série Penny Dreadful, kterou jsem ještě neviděla, už nějakou dobu je online Orphan Black a Chelsea Handler má novou show. Peklo.

Protože trávím většinu času, který bych měla trávit psaním, bezcílným bloumáním po internetech, dělám alespoň něco pro svoje dobro – čtu komiksy. Poslední dobou jsem se zbavila několika komiksů z toho fantastického marvelovského Ultimátního Komiksového Kompletu a teď mám peníze si koupit něco nového.

Včera jsem si chtěla koupit Zátopka, ale nakonec jsem zvolila Mou knihu Vinnetou, protože jsem kolem ní chodila od doby, kdy vyšla. Včera jsem ji viděla v Kaprovce, vzala ji do ruky a už nepustila. Dneska jsem ji dočetla a vřele doporučuju. Nejen kvůli vizuálu, ale i kvůli příběhu. Je úžasná.

Kdybyste mě chtěli zbavit nějakých dalších komiksů, prodávám je na Aukru. Kdybyste byli hodně milí, hodní a usměvaví, tak můžete dostat slevu. Možná :P

0 comments:

Okomentovat