ES.

ES.

pondělí 16. května 2016

Mikro #14: Oční



V rámci předstírání, že jsem dospělá, jsem se sama od sebe objednala k očnímu. Odehrálo se to poměrně bezbolestně.

Nesnáším doktory. Nechodím k nim, pokud to není absolutně nutné. I ti, které mám docela ráda, jsou pro mě zdrojem zbytečného stresu. Takže veškeré návštěvy odkládám na nejpozdější možný termín.

U očního jsem nebyla tři roky. Navíc pokaždé chodím k někomu úplně jinému. Takže jsem musela diktovat údaje do nové karty, snažit se vzpomenout si na historii očních onemocnění v rodině… Nakonec to probíhalo lépe, než jsem čekala. Asi poprvé vůbec mi nikdo důrazně nevytýkal, že nechodím na prohlídky každý rok. Takže možná za ten rok opravdu na prohlídku půjdu.

(Teď mám dva týdny pobíhání po doktorech. V pátek jsem byla na krevních odběrech a u zubaře, dnes u očního, v pátek mířím na alergologii a v pondělí jdu na endokrynologii. Vážně doufám, že potom už budu mít klid.)

0 comments:

Okomentovat