ES.

ES.

pátek 27. května 2016

Mikro #25: Boudieu



Ačkoli považuju feministické myšlení a genderová studia vůbec za nesmírně zajímavá, pár dní před přijímačkami na tento velmi perspektivní a vůbec ne naprosto nevyužitelný obor mi to začíná lézt krkem.

U psaní jsem se zasekla před týdnem a ještě pořád jsem nedočetla všechny knihy na pondělní přijímací zkoušky. Jsem skoro na konci Nadvlády mužů od Boudieuho, ale nebyla jsem schopná si z toho udělat výpisky, takže budu doufat, že si z toho pamatuju to podstatné.

Celá jedna podkapitola se věnuje geniálnímu pozorovacímu talentu Virginie Woolf v To the Lighthouse a její schopnosti věrohodně zobrazit genderové vztahy a genderové nerovnosti. Bourdieu má vůbec Woolfovou dost rád, což mě nijak nepřekvapuje. Jen doufám, že to nebude jediná záležitost, kterou si z celé té knihy zapamatuju.

0 comments:

Okomentovat