ES.

ES.

čtvrtek 19. května 2016

MIkro #17: Komplimenty


Paní s kočárkem, které jsem minulý týden v knihovně držela dveře, mi řekla, že mi to sluší. Měla jsem zrovna den blbec, ale jediná věta mi dokázala zvednout náladu víc, než zmrzlina.

V pondělí si ke mně v autobuse přisednul člověk a pochválil mi punčocháče. Následovala sice několika minutová přednáška o budoucnosti 3D potisků, i přesto mi to udělalo radost. Nemám ani nejmenší potřebu poslouchat komentáře cizích mužů, kteří mají potřebu sdělit mi něco o mém oblečení nebo vzhledu. Na druhou stranu si nemyslím, že kompliment je nutně projevem sexistické potřeby být slyšet za každou cenu.

Možná bychom k sobě všeobecně měli být milejší a chválit se. Ať už se jedná o oblečení nebo o pracovní úspěch, pozitivní ohodnocení, pokud není zbytečně povýšenecké, nejen potěší, ale také motivuje.

Mimochodem, věděli jste, že se chystá remake Rocky Horror Picture Show, ve kterém bude hrát Laverne Cox? Nemůžu se dočkat!

0 comments:

Okomentovat