ES.

ES.

neděle 22. května 2016

Mikro #20: Změna



Včera jsem po dlouhé době (letech) viděla a slyšela Mydy Rabycad. Zapomněla jsem, jak mi jejich koncerty scházely – hudebně, vizuálně, atmosférově.

Pořád přemýšlím, jak jsme se všichni za těch pár let, co jsme v Praze místo v Hradci změnili. Někteří hodně, někteří méně. Někdy si připadám jako jediná, kdo stále lpí na starých přátelstvích a nesnaží se utíkat někam dál. Dál do světa. Dál k lidem, které bych chtěla znát místo těch, které už znám.

Čtyři roky zpátky jsem to myslela vážně s kariérou koncertní fotografky, s kariérou novinářky. Teď nic neplánuju. Když sním, tak jenom mimo svoji realitu. Možná přeháním, možná mě stavy úzkosti nezasahují takovou mírou, jakou si myslím. Možná jsem jenom obyčejný srab a moje psychická labilita s tím nemá co dělat. Moje kdyby se ale zásadně změnilo a uteklo od jakýchkoli šancí k naprosté fantazii a já nejsem sto s tím něco dělat.

0 comments:

Okomentovat