ES.

ES.

sobota 14. května 2016

Mikro #12: Spánek



Prospala jsem jedenáct hodin. Bylo to nejlepší rozhodnutí tohoto týdne.

Spím pravidelně mezi sedmi a osmi hodinami. Je to pro mě akorát, nejsem unavená, ani přespaná. Když ale přijedu k rodičům, moje spánkové návyky se změní. Najednou nejsem schopná jít spát v deset, takže ve výsledku spím kolem pěti hodin. Včera mě to dohnalo.

Odběry krve, zubař a dopolední pobíhání po Hradci mě dostalo. Můžu sice říct, že už mám zase Hradec v nohách, ale k produktivitě mi to nijak nepomohlo. Takže jsem dojela domů, podívala se na hokej a před osmou šla spát. Teď jsem odpočatá a můžu zase pracovat.

1 komentář:

  1. Když přijedu k rodičům, změní se mi úplně všechny návyky. Myslím, že by si to z toho měl někdo udělat téma diplomové práce.

    OdpovědětVymazat