ES.

ES.

středa 1. června 2016

Mikro #30: Romance



Dnešek plánuji opět strávit v knihovně. Na pořadu dne v teoretické části mé bakalářské práce je romantická láska v literatuře.

Ještě nedávno jsem i říkala, že jsem vlastně z romancí asi vyrostla. V knihách teď hledám něco jiného, než vztahy mezi muži a ženami. Na druhou stranu je to pořád atraktivní – románky se čtou rychle, určité uspokojení přichází okamžitě, nemusíte nad nimi přemýšlet a vůbec jsou dobré k oddechu.

Možná bych si měla teď nějaký takový románek půjčit z knihovny, rozhodně by se mi to hodilo. Jenže když se zabýváte nějakou beletrií v bakalářské práci, možná je lepší si do toho žádnou jinou neplést. Takže teď do toho čtu sem tam poezii. A komiksy. A někdy i nonfikci – mimo té, co musím přečíst k teoretické části. Jsem s teorií k bakalářce už skoro hotová a až teď jsem si uvědomila, jak mě to hrozně bavilo. Asi jsem divná, ale teoretické práce byly jednou z mých nejoblíbenějších věcí v rámci vysokoškolského studia. Tak doufám, že jsem to teď úplně nezkazila.

0 comments:

Okomentovat