ES.

ES.

čtvrtek 9. června 2016

Mikro #38: Odpad



Snažím se ke svému okolí a životnímu prostředí obecně chovat zodpovědně. Nejsem šílenec a nepřeháním to, bezobalové nákupy jsou něco, na co chystám, ale ještě k tomu nedošlo. Jako Bea Johnson pravděpodobně nikdy nebudu. Ale třídím odpad, což je, myslím si, základ.

Proto jsem dnes u popelnic byla dost překvapená. Pán, který své odpadky vyhazovat chvíli přede mnou, poctivě roztřídil plasty a nápojové kartony. A pak, jako by se nechumelilo, hodil do modrého kontejneru na papír tašku plnou směsného odpadu. Zírala jsem na to jako z jara a nějak jsem nebyla schopná to pochopit.

To, že někomu dělá problém třídění, tak nějak chápu. Moji spolubydlící na tom přes veškeré mé snahy nejsou úplně nejlíp. Sama jsem někdy vinna tím, že do směsného odpadu vyhazuju věci, které bych mohla roztřídit, především pokud se jedná o kelímky se zkaženým jogurtem nebo lahve zkyslého mléka. V životě by mě ale nenapadlo to vzít a hodit to k odpadu tříděnému. Přijde mi to prostě jako zhovadilost.

0 comments:

Okomentovat