ES.

ES.

sobota 25. června 2016

Mikro #54: Příbuzenstvo



Určitě jsem se už zmiňovala o tom, že ještě pořád poznávám nové členy své rozsáhlé rodiny. Většinu z těch, kteří žijí na Slovensku, jsem v životě neviděla. Ty z prababiččiny německé rodiny si pamatuji jen matně. Tentokrát jsme ale byli na návštěvě v Přelouči, která je od nás co by kamenem dohodil, slabou půlhodinku. A to jsem rodinu babiččina bratrance poprvé viděla na dědově pohřbu.

Je to zvláštní, kolik si toho někdy můžete říct s lidmi, které jste v životě neviděli, jenom proto, že jsou to vaši příbuzní. Obvykle nemám ráda cizí lidi a odmítám s nimi mluvit, ale tentokrát jsem se necítila hloupě.

Byla jsem ale celý den pryč, aniž bych něco kloudného udělala, a to jsem měla velké plány. Takhle to dopadá vždycky.

1 komentář:

  1. Ester,
    je to ještě složitější, než si myslíš. V Přeloči žije syn Marie - mladší sestry dědy Matušky. Ne babičky. Takže bratranec Tvojí babičky a mojí mamky. Sestřenice z babiččiny strany Herta žije v Žacléři. A další bratranec a sestřenice v Německu. :-)
    Jen co se trochu lépe seznámím s Freemindem, nakreslím to. :-)
    I.

    OdpovědětVymazat