ES.

ES.

neděle 19. června 2016

Mikro #48: Warcraft



Viděla jsem Warcraft. Neměla jsem o tom filmu žádný iluze, takže jsem nebyla zklamaná. Vlastně si ani nemyslím, že by si to zasloužilo nějaký velký komentáře. Prostě to bylo. Nebylo to horší ani lepší, než jsem očekávala.

Vlastně ani nevím, proč jsem na to šla. Mohla jsem si vybrat něco lepšího, za co vyhodit peníze. Ale měla jsem zrovna náladu na fantasy a Warcraft byl po ruce. Nemyslím si, že by nějaká zásadně vadilo, že tu hru nehraju. Ten svět byl poměrně snadno vysvětlitelnej v prvních pár minutách filmu.

Jen mě fascinovala další zelená bojovnice. Nazelenalá? Orka. Bude mít někdy ženská postava vlastní film, aniž by tam byla jen tak mimochodem, jako love interest, a pak za chlapy vyřešila všechny jejich problémy a ještě za to byla potrestána? To samozřejmě nebylo premisou Warcraft, hodně si tady domýšlím, ale paralela s MCU by tu byla.

0 comments:

Okomentovat