ES.

ES.

pondělí 27. června 2016

Mikro #56: Aktivita



Vždycky se hrozně divím, když mě začne bavit nějaká pohybová aktivita. Dlouhodobě je to třeba HEAT. Pokaždé je mi po lekci divné, jak moc mi to šlo a bavilo mě to a o kolik lépe se díky endorfinům cítím. A to i v den, kdy mám ospalé celé tělo.

Nikdy jsem si neuvědomovala, jak hrozně mě nebaví sedět celý den v práci. Teď ale nemám monitor a nemůžu ve chvílích, kdy se mi nechce ani napsat další číslici, kontrolovat dění na internetech nebo dělat věcí, které jsem měla udělat dávno. Konkrétně především odpovídat na maily, což je činnost, která mi dělá snad největší problémy.

Na druhou stranu v kancelářské práci alespoň vím, na čem jsem. Všechny moje kreativní činnosti jdou do kytek, takže se mi něco stabilního hodí, než je zase odkytkuju.

0 comments:

Okomentovat