ES.

ES.

středa 22. června 2016

Mikro #51: Bakalářka, čau



Dopsala jsem to. Bakalářka je dopsaná, vytištěná a svázaná. A už od toho dávám ruce pryč, jen budu doufat, že jsem tam nenasekala moc chyb a překlepů.

Teď si hodlám užít klidné prázdniny a ignorovat školu, alespoň tak měsíc, než začnu panikařit kolem státnic. Budu pilně pracovat (focení a Amnesty by mi mělo zabavit), hledat si práci v Praze a pak začnu panikařit. Protože odstátnicovat prostě musím, když už jsem se dostala na ty školy, na které jsem se dostala.

Teď si budu chvíli užívat dobrý pocit z ukončené práce a od zítřka zase začnu psát. Mám spoustu nápadů, do kterých jsem se nechtěla pouštět, protože mi přišly příliš zdlouhavé. Teď přišel jejich čas!

1 komentář:

  1. Pamatuju, že když jsem odevzdával bakalářku já, poškrábal jsem cestou přiložené CD a doufal, že se na něj ani nepodívají. Buď přežilo nebo se nepodívali.

    OdpovědětVymazat