ES.

ES.

neděle 5. června 2016

Mikro #34: Hrnky



Měřítkem kreativity ve filmech obvykle bývá počet hrnků od kávy, které se povalují po okolí. Nikdy jsem to moc nechápala, protože jsem pila jenom čaj a dokud jsem bydlela u rodičů, vlastnila jsem jeden celý hrnek, ze kterého jsem je pila všechny.

Teď už to chápu. Samozřejmě, nejde tam ani o kávu, ani o čaj. Kreativita je ale spojována s nepořádkem, což je podmínka, kterou splňuji. Člověk, který tvoří, nemá zájem o nic jiného, než o svou tvorbu, a nemůže se obtěžovat s umýváním nádobí.

Já jsem na tom trochu jinak i teď. Protože jsem člověk, který s oblibou prokrastinuje, i na umývání nádobí se najde čas. Ale obvykle umývám jenom nádobí, se kterým se dopracuju až ke dřezu. A některé věcí, hrnky, skleničky a talíře, prostě zůstanou zapomenuty po cestě. Několik z nich na stolku, který přetéká papíry a serepetičkami, které není kam dát. Některé na zemi mezi kupami knih a poznámek. Některé na podivných místech, na kterých jsem je zapomněla cestou z jedné místnosti do druhé. Nic z toho není o stavu mé kreativity. Všechno se to odvíjí od stupně roztěkanosti, na kterém se právě nacházím. Kdybych to měla počítat podle filmových poměrů, jsem jedna z nejkreativnějších osob pod sluncem.

0 comments:

Okomentovat